Szukaj
Reklama

Volkswagen Polo – na którą wersję warto zwrócić uwagę?

Czy najtańsza wersja Volkswagena Polo jest dobrym rozwiązaniem?

Zobacz nasze filmy

Volkswagen Polo 1.0 TSI 115 KM, 2018 - test AutoCentrum.pl

Volkswagen Polo 1.0 TSI 115 KM, 2018 - test AutoCentrum.pl

Wyświetlenia: 6 773

Nowy Volkswagen Polo wygląda bardziej nowocześnie, jest większy, lepiej wyposażony, ale czy jest tak samo zwrotny jak kiedyś?

 

Samochody kompaktowe stają się powoli klasą średnią, a miejskie - autami kompaktowymi. Doskonałym na to przykładem jest Volkswagen Polo nowej generacji. Auto urosło o 7 cm na szerokość i o 8 cm na długość, natomiast rozstaw osi zwiększył się o 9 cm. Jeśli zestawilibyśmy je z Golferm czwartej generacji, to jaki byłby efekt porównania? 

 

Polo wygląda teraz dużo bardziej nowocześnie. Ma m.in. LED-owe reflektory, szklany dach, czyli praktycznie wszystko, co może się podobać. Czy patrząc na to auto, można odmówić mu charakteru? 

 

W teście sprawdzimy, czy w tej wersji "Polówki" znajdzie się dużo miejsca dla wysokiego kierowcy? I czy Dwumetrowiec równie komfortowo będzie podróżował na tylnej kanapie?

 

A jak jest z bagażnikiem? Skoro Polo urosło, to mamy również większą pojemność bagażnika? Być może uda nam się nim przewieźć nawet niewielki mebel?

 

Polo, skoro wkroczyło w segment kompaktów, zostało też wyposażone w nowoczesne gadżety. Pojawiły się dodatkowe systemy bezpieczeństwa, jak chociażby system monitorowania zmęczenia kierowcy. Czy obsługa multtimediów jest tutaj bardzo skomplikowana?

 

A jak jeździ nowa generacja? Czy jest tak samo zwinna jak poprzednie? Testowany egzemplarz ma 3-cylindrowy silnik 1.0 TSI o mocy 115 koni mechanicznych, połączony ze skrzynią DSG. Czy w czasie jazdy słyszymy terkot trzech cylindrów? I jakie będzie spalanie nowego Polo?

 

Zapraszamy na film.

Zobacz również nasz wideotest
Volkswagen Polo 1.0 TSI 115 KM, 2018 - test AutoCentrum.pl
Dodano: 2 miesiące temu,
zdjęcia: AutoCentrum
Zobacz również
24.05.1984 | Debiut Saaba 9000

24.05.1984 | Debiut Saaba 9000

Toyota Hilux – nie boi się niczego, choć nie wszędzie warto nią jechać

Toyota Hilux – nie boi się niczego, choć nie wszędzie warto nią jechać

23.05.1930 | Powstaje Carrozzeria Pinin Farina (centrum stylistyczne Pininfarina)

23.05.1930 | Powstaje Carrozzeria Pinin Farina (centrum stylistyczne Pininfarina)

Reklama
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Polo VI Hatchback 5d
Lubisz sportowe emocje?
Dopasujemy dla Ciebie odpowiedni model!
Porsche Carrera
Dopasujemy Ci auto
Pierwszy krok