Szukaj
Reklama

Zawieszenie kolumnowe, wielowahaczowe i z belką skrętną – zalety i wady

We współczesnych samochodach stosowane są trzy podstawowe rodzaje zawieszeń: kolumnowe, z belką skrętną i wielowahaczowe. Różnią się one od siebie przede wszystkim konstrukcją, która wpływa na wzajemne oddziaływanie kół na określonej osi pojazdu. W niniejszym tekście porównamy rodzaje zawieszeń, a także wskażemy ich podstawowe zalety i wady. 
Zobacz również nasz wideotest
VW T-Roc czy T-Cross? Zadaj sobie jedno ważne pytanie...
Bogdan Leszczorz
Dodano: 5 miesięcy temu
zdjęcia: AutoCentrum
Zobacz również
Cupra Ateca – niewątpliwie jest przełomowa, ale czegoś mi w niej brakuje

Cupra Ateca – niewątpliwie jest przełomowa, ale czegoś mi w niej brakuje

19.06.1911 | General Motors powołuje spółkę zajmującą się eksportem

19.06.1911 | General Motors powołuje spółkę zajmującą się eksportem

Mitsubishi ASX – ruszyło pod prąd! Pod względem technicznym mocno zaskakuje

Mitsubishi ASX – ruszyło pod prąd! Pod względem technicznym mocno zaskakuje

Reklama
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...