Szukaj
Reklama

Zawieszenie kolumnowe, wielowahaczowe i z belką skrętną – zalety i wady

We współczesnych samochodach stosowane są trzy podstawowe rodzaje zawieszeń: kolumnowe, z belką skrętną i wielowahaczowe. Różnią się one od siebie przede wszystkim konstrukcją, która wpływa na wzajemne oddziaływanie kół na określonej osi pojazdu. W niniejszym tekście porównamy rodzaje zawieszeń, a także wskażemy ich podstawowe zalety i wady. 
Zobacz również nasz wideotest
Volkswagen T-Cross - pierwszy test z czerwonym rogalem mocy
Bogdan Leszczorz
Dodano: 2 miesiące temu
zdjęcia: AutoCentrum
Zobacz również
Peugeot 508. Wbrew wszystkim?

Peugeot 508. Wbrew wszystkim?

Kartka z kalendarza: 11–17 marca

Kartka z kalendarza: 11–17 marca

Genewa 2019. Najbardziej wyczekiwane premiery – oczekiwania kontra rzeczywistość

Genewa 2019. Najbardziej wyczekiwane premiery – oczekiwania kontra rzeczywistość

Reklama
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...