Szukaj
Reklama

Smyk – historia mikrosamochodu, który nigdy nie wyszedł poza fazę prototypu

Powojenna europejska gospodarka była w opłakanym stanie. Społeczeństwo było biedne, brakowało dosłownie wszystkiego, ale rządy chciały jak najszybciej przerwać powojenny letarg i rozpocząć proces rozwinąć motoryzację. Tak zaczęły się prace nad mikrosamochodami, czyli czymś pomiędzy motocyklem, a samochodem. 

Michał Szukalski

Redaktor

Dodano: 5 dni temu
zdjęcia: Materiały prasowe
Zobacz również nasz wideotest
BMW M850i Gran Coupe - robią nam wodę z mózgu?
Zobacz również
20.01.1946 | Prezentacja pierwszego samochodu marki Kaiser-Frazer

20.01.1946 | Prezentacja pierwszego samochodu marki Kaiser-Frazer

Po zakończeniu II wojny światowej na amerykańskiej scenie motoryzacyjnej doszło do kooperacji dwóch firm: znanej przed wojną marki...
Facelifting Audi A4 B9 – zmiany, które mają nic nie zmienić

Facelifting Audi A4 B9 – zmiany, które mają nic nie zmienić

Audi A4 generacji B9 przekroczyło właśnie połowę swojego okresu produkcyjnego. Z tej okazji producent z Ingolstadt postanowił je odmłodzić. Jak na...
 19.01.1960 | Prezentacja silnika Wankla

19.01.1960 | Prezentacja silnika Wankla

Pierwsza prezentacja silnika konstrukcji Feliksa Wankla odbyła się 19 stycznia 1960 roku w Monachium. 
Reklama
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...