Szukaj
Reklama

Ocena kierowcy - Land Rover Discovery II

gwito, 8 miesięcy temu
Silnik 2.5 TD 138KM 101kW
Rok produkcji 2003
Przebieg: 306 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Land Rover Discovery II 2.5 TD 138KM 101kW 1998-2004 - Oceń swoje auto
4,93
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
Wyjątkowe niepowtarzalne auto wielozadaniowe o bardzo dużym potencjale wymagające dużej troskliwości... Ogromne możliwości przewozowo-wyprawowe, auto zapewniające komfort i bezpieczeństwo na dalekich wyprawach a jednocześnie ludzkie na tyle że można śmigać nim do pracy i po bułki... Warto szukać nowszej wersji silnika td5 czyli EU3 dostępnej po liftingu ale również w wersjach przed liftingu z lat 2001/2002. Poza tym polift nie trąca myszką pomimo prawie już pełnoletności. Auto wymaga fachowej wiedzy ale niekoniecznie bardzo zaawansowanego serwisu. Przebiegi powyżej 500 000 km nie są niczym dziwnym. Większość aut ma nalatane 2x tyle co na liczniku ale można to sprawdzić z fachowym komputerem.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik td5 tylko w wersji EU3 czyli od około 2002 roku również przed liftem. Jest ulepszoną wersją EU2 i ma m.in. lepszą głowicę i wtryski. Silnik ma sporo mocy i potrafi rozpędzić ten autobus do 180 km/h. Bardzo małe spalanie jak na 2 300 kg...
5,0
Skrzynia biegów
Automat 4 biegi simply the best. Moim zdaniem najlepszy dla tych co lubią komfort.
5,0
Układ jezdny
Poduszki w tylnym zawieszeniu poprawiają stabilność i utrzymyją stały poziom auta do tego system ACE niwelujący przechyły na zakrętach - i mamy auto terenowe o właściwościach sportowych.
5,0
Karoseria
Bardzo dobra jakość karoserii i lakieru. Solidne auto
Komfort
5,0
Widoczność
Akwarium nic dodać nic ująć
5,0
Ergonomia
Uchwyty na filiżanki wymiatają, poza tym sporo schowków i umilających podróżgadżetów. W niektórych autach był nawet ISOFIX
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronic dwustrefowy, webasto, podgrzewane fotele oraz przednia szyba... Czy można chcieć więcej?
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód super, z tyłu ciężko sie wsiada bo drzwi są wąskie i wysoko ale przestrzeni jest bardzo dużo szczególnie nad głowami. W 3 rzędzie opcjonalnym również wypas a wsiada się tam przez klapę tylną oraz wysuwany schodek. Po prostu bomba
5,0
Wyciszenie
Na szosowych oponach auto jest ciche i komfortowe ale powyżej 130 słychać szum powietrza
Ekonomiczność
4,0
Koszty utrzymania
Olej silnikowy 9 l co 15 tkm Olej skrzyni biegów 6 l co 45 tkm Olej w dyfrach i redukotrze w sumie 6 l co 60 tkm Filtry hamulce w normalnych cenach Opony ok 500 pln / sztuka Inne części nie są już przesadnie drogie, nie warto kupować tanich zamienników. Części używane dostępne masowo ze względu na pełną kompatybilność z anglikami z wyjątkiem ramy i oświetlenia. Warto kupić niewyrypany egzemplarz z historią serwisową nawet jeśli kosztuje 2x więcej niż średnia.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za ok 25 000 pln można nabyć egzemplarz z 2003 roku w bardzo pięknym stanie.
Reklama
Niezawodność
5,0
Drobne usterki
Wycieki płynów olejów etc nieuniknione powyżej 300 tkm.
5,0
Poważne usterki
Auto zawsze dojeżdża do domu o własnych siłach

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 TD 138KM 101kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Szukasz auta dla dużej rodziny?
Dopasujemy dla Ciebie odpowiedni model!
Peugeot SW 508
Dopasujemy Ci auto
Pierwszy krok