Szukaj
Reklama

Ocena kierowcy - Audi A6 C6 Limousine

Kris, 5 dni temu
Silnik 3.2 V6 FSI 255KM 188kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 350 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Audi A6 C6 Limousine 3.2 V6 FSI 255KM 188kW 2004-2008 - Oceń swoje auto
2,71
37% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Skrzynia biegów z tą opcją sport super sprawa z łopatkami przy kierownicy.
Inne : Wygoda , auto wygodne szkoda że na tym koniec plusów.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Same problemy, rozrząd drogi i nie trwały, klapy kolektora usuwać czyścić tak czy inaczej coś trzeba zrobić. Budowa silnika układ wtryskowy i czujniki na silniku żeby coś wymienić układ paliwowy trzeba rozkręcić ( no i wtedy trzeba now przewody dać i tak ze wszystkim wymieniasz czujnik za 40 złotych ale żeby go wymienić wydasz 1000 złotych ).
Karoseria : Tragedia cieknie wszędzie: po grodzi silnika, szyberdach, klimatyzacja, szyberdach, tylne lampy (tył auta ). Podwójna podłoga to też niezły wynalazek niemców.
Układ elektryczny : No i wisienka na trocie instalacja elektryczne tu się może zjebać wszystko zależy ile wody i jakie spece pchały łapska .
2,0
Całokształt
Witam, zachciało mi się audi :( . Tragedia ten samochód, nie myślałem że w tej klasie auta można zrobić takie gówno. Problemy ze wszystkim tak naprawdę od lamp led czy cieknąca woda wszędzie. Kosmicznie drogie w naprawie, jestem mechanikiem i sam naprawiam sobie ale normalnie to już bym ładnie popłynął z kasą . Jeszcze konstrukcja do dupy naprawiając cokolwiek więcej trzeba uważać żeby się coś jeszcze nie zjebało jakaś parodia. Im więcej rozłożyłem to więcej gówna wypływało załamać się można po prostu. Audi potrafi władować człowieka w niezła długi lub trzeba się pozbyć auta z dużą stratą ja na szczęście tego uniknę. 2 kolegów w pracy ma też a6c6 od kilku lat, ciagle coś naprawiają i dalej coś do zrobienia jest. Autko jak by działało to fajny samochód ale nie rozumiem jak można ciągle cos naprawiać. Swoją kończę naprawiać i sprzedaję lub zamienie za lexusa lub volvo ( najprawdopodobniej lexus chce wrócić do Japończyków bo z tymi autami nie było problemu tylko serwis )
Wrażenia
2,0
Silnik
Jak sprawny ok ale kiedy on jest sprawny. Ciągła walka z nagarem ( nie jeżdżę jak dziadek ) bo jakieś stuki puki kurwa tragedia. Rozrząd drogi jak cholera i jeszcze modlitwa żeby nie rozjebać uszczelki pod głowicę przy wymiane ( patologia niemiecka po prostu ). No tak można pisać i pisać.
4,0
Skrzynia biegów
Chaba najlepsze rzecz w tym aucie w trybie sport bardzo fajnie się jeździ.
3,0
Układ jezdny
Jeśli chodzi quattro to fajnie. No ale jeśli chodzi o zawieszenie aluminiowe z którym są problemy żeby porozkręcać i znów modlitwa czy się uda czy nowa piasta cała jakieś żarty ze strony niemiaszków.
3,0
Karoseria
Niby aluminium a ruda i tak se znajdzie miejsce do kwitnięcia. Uwielbia dół drzwi pod plastikiem i progi pod plastikami. Wystarczy że ktoś niedokładnie spasuje na przykład lampę tylną i już będzie ciekło do auta dobre co nie i tak wszędzie jaja z tą karoserią.
Komfort
3,0
Widoczność
Za małe lusterka boczne nic nie widać w nich .
4,0
Ergonomia
W miarę ok jeśli ma się zadbane wnętrze jak ja czyli plastiki na których dalej widzę który przycisk od czego służy. No ale taki stan rzeczy to jedno auto na nie wiem ile ( widze po a6-ach znajomych już wnętrze zamawiali jak bym nie naprawił fury ).
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W porządku wszystko poprawnie. Mam solar panel w szyberdachu to dodatkowa wentylacja w lecie. Webasto jeszcze nie używałem tak naprawdę nie było kiedy.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest ok miejsca jest dużo. Porównując do aut w tej klasie na pewno w czołówce jeśli chodzi o miejsce.
4,0
Wyciszenie
Cicho można śmiało cisnąć 160-200 i rozmawiać.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tragedia, wszystko trzeba programować, adaptować. Trzeba uważać na jakość części bo po 3 miesiącach będziemy znów je zmieniać ( to się wiąże z ceną oczywiście ). Ciągle jakiś sterownik, moduł lub inna pierdoła i tak w kółko.
1,0
Stosunek jakość/cena
Jak by ją na części sprzedać po zakupie to jeszcze by sporo zarobił a na poważnie auto nie warte funta kłaków. Po co mi to wszystko ta full opcja skoro się czeka tylko co padnie a wykupienie pomocy drogowej to po prostu mus.
Reklama
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Kurna przecież to jeżdżąca skarbonka, jak nie park-tronik to światła albo oświetlenie tablicy, spryskiwacze, el. wspomaganie, czujniki w zawieszeniu i tak można wymieniać bez końca.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
No to tak warto mieć odłożone ze 3 tysiące euro tylko na auto bo jak coś większego padnie to tej kaski nie będzie w 5 minut.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.2 V6 FSI 255KM 188kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
17,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Audi A6 C6

Liczba wpisów: 35

Audi A6 C6 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Audi A6 C6 Limousine
Nie wiesz jakie wybrać auto? Zapytaj naszego automatycznego doradcę!
Audi or Bmw

Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Baza wiedzy

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Szybki kontakt

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.