Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Ocena kierowcy - Lexus IS III Sedan

Gregor, 8 dni temu
Silnik 200t 245KM 180kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 65 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Lexus IS III Sedan 200t 245 KM 180 kW - Oceń swoje auto
4,86
16% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
5,0
Całokształt
IS 200t to dobry samochód. Bardzo przyjemne zawieszenie, w klasie D Premium ma najwięcej miejsca na tylnej kanapie. Dobre materiały we wnętrzu. Do silnika turbodoładowanego trzeba się przyzwyczaić i nauczyć to obsługiwać, dynamiczna jednostka z hydrokinetyczną skrzynią biegów wymaga wyuczenia kilku nawyków. IS z tym silnikiem jest dobry na trasę, w mieście trochę zbyt dużo pali.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest bardzo przyjemny, moj byl objety akcja serwisową i wymieniono mi zawor doładowania. Po tej wymianie nic się nie zmieniło, ale za to po przejechaniu 40000 km silnik wyrazie nabrał wigoru i znacznie spadło spalanie. Początek przygody z tym silnikiem był rozczarowujący, ale teraz rozważam kupno ponownie takiego samego samochodu.
5,0
Skrzynia biegów
Hydrokinetyczna 8 biegowa, zaraz po odpaleniu jest nieprzyjemna i szorstka, po rozgrzaniu oleju w skrzyni, redukcje jak o zmiana biegów jest porównywalna z konstrukcjami dwusprzęgłowymi. Trzeba jej sie nauczyć i oszczędzić sobie tryb ekonimiczny (on sprawia ze skrzynia totalnie nie działa) w std. Dostajecie łopatki, nawet w trybie automatycznym , gdy chcecie zredukować wystarczy uzyc lewej lopatki. Wtedy skrzynia zredukuje bieg do tego na ktorym doatepny bedzie najwyzszy moment obrotowy. Czujniki kinetyczne sprawiaja iz w zakrexoe skrzynia sama redukuje bieg tak aby na wyjściu z zakrętu mieć jak największą moc. Ogólnie skrzynia przyjemna, ale też nie na początku
5,0
Układ jezdny
Responsywny, precyzyjny, dużo zależy od opon o dziwo na sottozero3 samochód zaczął być mało przewidywalny. Zmiana na Bridgestony zimowe nie pamiętam modelu rozwiązało problem.
4,0
Karoseria
Bardzo ładna, miłą dla oka. Lakier jak w japończykach, ceramika jest koniecznością a i tak nie uchronicie się od mikro odprysków na trasie.
Reklama
Komfort
5,0
Widoczność
Lepiej niż się spodziewałem. Tył samochodu jest bardzo łatwo wyczuwalny, duże lusterka dobrze skonstruowane słupki A. Bardziej niż OK. Zaznaczam jest przyzwyczajony do niskich samochodów, a Lexus wiedzie prym w tej kwestii.
4,0
Ergonomia
Japończyk, trzeba się przyzwyczaić, ale nie jest to trudne. Ogromny minus za zestaw multimedialny, który jest trochę przedpotopowy, co mimo wszystko nie oznacza że jest zły.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutu. Bardzo szybko się nagrzewa
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak pisałem wcześniej. Bez zarzutu
5,0
Wyciszenie
Tutaj zdecydowanie Lexus w markach Premium wiedzie prym. Przy 190 km/h można prowadzić normalną rozmowę
Ekonomiczność
5,0
Koszty utrzymania
Sporo pali w miescie
5,0
Stosunek jakość/cena
Można to tanio kupic
Reklama
Niezawodność
5,0
Drobne usterki
Brak
5,0
Poważne usterki
Brak

Zużycie paliwa 200t 245KM 180kW [l/100km]

11,6

Minimalne średnie zużycie paliwa

7,0

Maksymalne średnie zużycie paliwa

21,0

Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe

6,7

Fabryczne średnie zużycie paliwa

7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Lexus IS III Sedan 200t 245KM 180kW
Średni koszt przejechania 100 km
58,21 zł
12,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Reklama
Reklama