Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Facelifting

Termin stosowany w branży motoryzacyjnej na określenie odświeżonego wizerunku tego samego modelu. Zwykle facelifting przeprowadza się z przyczyn tudzież marketingowych, konstrukcyjnych lub finansowych, w celu „odmłodzenia” auta, a tym samym przedłużenia jego egzystencji na rynku. Najczęściej, w zależności od modelu, pierwszy facelifting przeprowadza się w okresie od 3 do 5 lat od debiutu auta. Wówczas wizerunek modelu zwykle zdążył się już mocno opatrzyć, sprzedaż spadła, wyszły na jaw wszelkie jego niedoskonałości, a staż rynkowy nie pozwala jeszcze na zaprezentowanie następcy (z przyczyn finansowych i technicznych - projekt zwykle nie jest jeszcze gotowy). Dzięki prostemu zabiegowi zwykle udaje się odmłodzić model i ponownie zwiększyć jego popularność.
Reklama

Szukaj wg kategorii

Ilość haseł: 992

Szukaj alfabetycznie

Nie ma haseł rozpoczynających się na te literę.

Lista haseł

AUTOCENTRUM.PL S.A.